vineri, 7 iunie 2013

Ghidul nesimtitului de Radu Paraschivescu


Am scormonit pe la carti si am dat de o carte bestiala. Este vorba de Ghidul nesimtiului de Radu Paraschivescu. Aceasta carte face parte din colectia Rasul Lumii (chiar ca razi de numai poti) si descrie foarte bine comportamentul nesimtitului oriunde in societate. Si nu numai, casa fie potfta de ras si mai mare autorul a clasificat si nesimtiti ca sa fie usor identificati de cititor. Deci recomand cartea asta cu mult drag celor care s-au saturat de nesimtitii de peste tot si care vor sa-si bate un pic joc de ei, dar mai recomand si nesimtitilor care poate asa o sa invete ceva din carte si o sa-si indrepte naravul.  Cu siguranta niciun nesimtit nu va agreea si va citi aceasta carte deoarece asta este o jignire asuprea natiei lor si eventual vor da foc la carte ca niste nesimtiti ce sunt.

Despre autor nu am sa va spun prea multe pentru a nu o lungi. Este nascut la 14 august 1960, Bucuresti si este un prozator, traducator, jurnalist si redactor de carte. Alte titluri care puteti sa le mai cititi sunt : Mi-e rău la cap, mă doare mintea, Cu inima smulsa din piept , Fluturele Negru.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu